JellyPages.com

= Pengalaman


hye2!! selamat mlm blogger boy & girl.. entri kali nie pasal pengalaman, pengorbanan + pengalaman & sewaktu dengan nya...

dalam dunia nie xde sape yang x nak hidup bahagia kan.. kadang2 pengalaman 2 banyak mengajar kita tentang kejujuran, keiklasan, kesetiaan & macam2 lagi..
semua orang nak hidup yang sempurna dalam dunia nie.. tipu la kan kalau kita cakap x nak bercinta.. x nak hidup yg sempurna dalam dunia nie.. semua orang mampu & berhak untuk memiliki hidup bahagia..
tapi semua 2 perlukan usaha dari 2 belah pihak.. x guna kan kalau kita pertahan kan untuk hidup bahagia tapi pasangan kita buat x taw je..
same jugak macam leeya.. leeya pun nak hidup bahagia bersama orang yg leeya sayang, cinta..
tapi kadang2 leeya x mampu untuk buat semua 2..
tipu la lau leeya ckp leeya xnk semua 2..
leeya nak hidup mcm org lain.. ad seseorang yang boleh jg leeya dunia akhirat.. leeya nak ad zuriat.. semua 2 keinginan kan.. setiap orang ad keinginan yang tersendiri..
kadang2 leeya sendiri x pasti knp leeya selalu diduga.. ya mmng betul.. allah 2 adil.. tapi knp leeya yg diduga.. leeya tahu allah duga kita sebab allah syg kan kita.. allah nk tengok sejauh mana kesabaran kita.. berdoa untuk kembali bersemangat.. xpela yang penting allah tahu apa yang ad dalam hati kita nie kn.. insyallah 1 hari nanti kita dapat kebahagiaan yang kita cari selama nie..
doa la untuk yang terbaik untuk hidup kita nie.. jika niat kita 2 baik allah pasti tunjukkan kita jalan yang lurus dan benar.. insyallah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hye...sila tinggal kan comment anda di sini ya..

 
copyright@segala yang tertulis di sini adalah hak milik Blog Leeya