JellyPages.com

= LeEya & Ex COuPle :)


Alangkah indah kehidupan ini
jika saling menyayangi
kita hulurkan persahabatan
dengan niat suci
andai murni oh jiwa nurani
jika saling mengasihi
tuhan tidak memandang wajahmu
tapi dihatimu
bersihkanlah jiwa dengan amalan
yang mendekatkan kita pada yang Esa
aku redha apa yang ditakdirkannya
cinta suci yang telah lafazkan
jangan engkau persiakan
aku menharapkan kedamaian hati
bahgia bersama denganmu
bersamalah kita berdoa
semoga cinta kau dan aku
bisa tembus ke pintu syurga
cinta yang berlandaskan suci
tidak pernah mungkiri janji
sama-sama menanggung rindu
dan jujur selalu hingga keakhirnya
suci dan setia




Seindah satu warna
Terbias seribu erti
Ada nama terukir
Disetiap gambaran takdir
Dan ku tahu semua ini sudah tertulis
Kita punya satu rahsia
Kan ku simpan selamanya
Berkejar-kejar menggapai semua yang kita nanti
Ditemani dengan satu janji
Kau dan aku
Sahabat sejati
Dan biar kesetiaan memancar satu cahaya
Dan menyuluh semua yang nyata
Kau dan aku Sahabat sejati
KITA
Kisah sebuah cerita
Dan tangisan ku yang gembira
Ku pasti kau merasa yang samaSempurna hari ku kini Berakhir
Kita punya satu rahsia
Kan ku simpan kisah kita
Berkejar-kejar menggapai semua yang kita nanti
Ditemani dengan satu janji
Kau dan aku
Sahabat sejati
Dan biar kesetiaan memancar satu cahaya
Dan menyuluh semua yang nyata
Kau dan aku
Sahabat sejati
Bebaskan diri mu dari kenangan yang melukakan
Dan selitkan saat yang bahagia
Kau dan aku
Sahabat sejati KITA

i'm sory 4 ever n ever..............
assalammualaikum....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hye...sila tinggal kan comment anda di sini ya..

 
copyright@segala yang tertulis di sini adalah hak milik Blog Leeya